Trichy’nin Üstgeçit Planları Hava Geçitlerini Eski Hale Getiriyor | Trichy haberleri

KanYo

Member
TRICHY: Ulusal Karayolları Dairesi tarafından önerilen üç yeni viyadük Trichy şehir, şehir yönetiminde merakla beklenen yaya ile devam etme konusunda yeniden bir değerlendirmeye yol açtı. hava yürüyüşleri altı yıl önce ana yollarda planlandı. Belediye Başkanı Mu Anbalagan üst geçitler açılıp araç hacmi azaldığında pek bir işe yaramayacağını düşündüğü üst geçitleri terk etmeyi ima etti.
Mu Anbalagan, TOI’ye “Önerilen üst geçitler, bir zamanlar yaya üst geçitlerinin duyurulduğu alanları kapsayacak. Bir gereksinim varsa, üst geçit devreye alındıktan sonra bile, üst geçit önerisi yeniden canlandırılacak” dedi. Karayolu departmanı, ikisi mühendislik yaptırımları almış olan ve zemin testi çalışmaları da devam eden, şehirde 1.802 Rs’lik bir maliyetle üç üst geçit inşa etmeyi planlıyor.

Emniyet


Şirket, Melachinthamani ve Trichy arasında önerilen viyadüğün Melapudur’da ve Ana Muhafız kapısında yaya geçidi ‘ihtiyacını’ azaltacağını iddia ediyor. Aynı durum, okulların ve devlet dairelerinin bulunduğu Bharathidasan yolunda önerilen üst geçit için de geçerlidir. Trichy Corporation, 2016-2017’de yaya köprüleri inşa etmek için 2 Rs crore ilan etmişti, ancak bunlar kağıt üzerinde kaldı.
Üstgeçitlerin olduğu yerlerde köprü inşa etmenin, her ikisinin de birbirine dik olacağından, uygulanabilir olmadığına işaret edilmektedir. Skywalk’ların viyadüklerden daha yüksekte tasarlanması gerekecek, bu da onları pahalı ve erişimi zorlaştıracak. Daha alçak bir irtifada, hava geçitleri yoldaki yüklü ağır araçların hareketliliğini etkileyecektir. Yerel makamlar, viyadükler faaliyete geçtikten sonra yaya geçitlerinin pek kullanışlı olmayacağına inanıyor çünkü araçlar geçitler ve mevcut yollardan yönlendirilerek yayaların geçmesini kolaylaştıracak.
Bu arada, bölge sakinleri, yerel otoritenin, kaldırım planlarını aceleyle kaldırmadan önce gerçek ihtiyaçları ve uygun yerleri ölçmek için trafik modelini anlamak için bir yaya araştırması yapması gerektiğine inanıyorlardı. “Motorsuz ulaşım, kirliliği azaltmak için büyük şehirlerde zemin kazanıyor. Gelecekteki ihtiyaçlar göz önüne alındığında, Trichy Corporation, üst geçitlerle birlikte yaya geçitlerini korumak için uzmanlara danışabilir” dedi, M. Muthuganesan, Trichy Şehir İçi Geliştirme Çabaları (TIDES) forumunun üyesi. Sakinleri, merkez otogara giden Trichy demiryolu kavşağı, Karur’dan İstanbul’a giden çevre yolu gibi üst geçitlerin önerilmediği alanları söyledi. Sastri yol ve AnnaNagar’ı Major’a bağlayan yol Saravanan yayalar için eşit haklar sağlamak için döner kavşak köprüleme ile sağlanabilir.