CHENNAI: Puducherry’de Yeni Yıl partisi planladınız mı ve Doğu sahil yolu (ECR) oraya gitmek için? Sizi bilgilendirmek için: Mamallapuram’ın ötesindeki alan çukurlar ve kraterlerle dolu. Kötü yollar ve hızlı hareket eden araçlar, kaza riskini çok daha yüksek hale getirdi.
Mamallapuram ve Puducherry arasındaki 95 km’lik bölüm, Tamil Nadu Road Development Corporation (TNRDC) tarafından inşa edildi. Hindistan Ulusal Karayolları Otoritesi (NHAI) yakın zamanda bölünmüş yolu devralarak onu dört veya altı şeritli bir otoyola genişletti.
Genişletme çalışmaları devam ettiğinden, Marakkanam yakınlarındaki Anumanthai otoyol geçiş istasyonunda kullanıcı ücretlerinin tahsilatı askıya alındı ve yolun bakımı Ağustos ayından bu yana kötü durumda. Mamallapuram’dan bu yolu sık sık kullanan bir taksi şoförü olan A Dinakaran, “Bu, hükümetin yolları onarma veya çukurları kapatma sorumluluğunu göz ardı edebileceği anlamına gelmiyor. İnsan hayatı risk altında” dedi. Özellikle geceleri sürücüler bu çukurları fark etmeyebilir” dedi.
Buna ek olarak, gençler tatil köyleri, oteller ve yiyecek satış noktalarıyla dolu olan bölgeyi tercih ettiğinden, yılbaşı gecesi ECR’de iki tekerlekli araçların baskın olması bekleniyor. Bazıları heyecan için çok hızlı gitme eğilimindedir. Geçen yıl kurulan araç hız algılama sistemi henüz devreye girmedi.
HAI yetkilileri, çalışmaların sürdüğü kısımlar boyunca uyarı işaretleri veya barikatlar yerleştirdiklerini söyledi. Ölümlü kazaları önlemek için korkuluklar yerleştirildi.
Üst düzey bir yetkili, “Ancak burada belirlenen hız sınırı 80 km/s olduğu için halktan hız yapmamasını istiyoruz” dedi. Ancak Cuma günü yol boyunca seyahat eden sürücüler, 50 km/s hıza zar zor ulaşabildiklerini söylediler.
Yolların bozuk olduğu haberleri sosyal medyada yayılmaya başlayınca, birçok kişi ECR’den daha yoğun olan ancak daha az çukur bulunan Chengalpet-Tindivanam (NH-45) rotasını seçti. NH-45’i seçmek aynı zamanda bir araba için 125 geçiş ücreti demektir.
Mamallapuram ve Puducherry arasındaki 95 km’lik bölüm, Tamil Nadu Road Development Corporation (TNRDC) tarafından inşa edildi. Hindistan Ulusal Karayolları Otoritesi (NHAI) yakın zamanda bölünmüş yolu devralarak onu dört veya altı şeritli bir otoyola genişletti.
Genişletme çalışmaları devam ettiğinden, Marakkanam yakınlarındaki Anumanthai otoyol geçiş istasyonunda kullanıcı ücretlerinin tahsilatı askıya alındı ve yolun bakımı Ağustos ayından bu yana kötü durumda. Mamallapuram’dan bu yolu sık sık kullanan bir taksi şoförü olan A Dinakaran, “Bu, hükümetin yolları onarma veya çukurları kapatma sorumluluğunu göz ardı edebileceği anlamına gelmiyor. İnsan hayatı risk altında” dedi. Özellikle geceleri sürücüler bu çukurları fark etmeyebilir” dedi.
Buna ek olarak, gençler tatil köyleri, oteller ve yiyecek satış noktalarıyla dolu olan bölgeyi tercih ettiğinden, yılbaşı gecesi ECR’de iki tekerlekli araçların baskın olması bekleniyor. Bazıları heyecan için çok hızlı gitme eğilimindedir. Geçen yıl kurulan araç hız algılama sistemi henüz devreye girmedi.
HAI yetkilileri, çalışmaların sürdüğü kısımlar boyunca uyarı işaretleri veya barikatlar yerleştirdiklerini söyledi. Ölümlü kazaları önlemek için korkuluklar yerleştirildi.
Üst düzey bir yetkili, “Ancak burada belirlenen hız sınırı 80 km/s olduğu için halktan hız yapmamasını istiyoruz” dedi. Ancak Cuma günü yol boyunca seyahat eden sürücüler, 50 km/s hıza zar zor ulaşabildiklerini söylediler.
Yolların bozuk olduğu haberleri sosyal medyada yayılmaya başlayınca, birçok kişi ECR’den daha yoğun olan ancak daha az çukur bulunan Chengalpet-Tindivanam (NH-45) rotasını seçti. NH-45’i seçmek aynı zamanda bir araba için 125 geçiş ücreti demektir.