CHENNAI: Yeni havalimanına giriş Parandurşehirden yaklaşık 70 km uzaklıkta, eyalet hükümetinin, havalimanı inşaatına başlamak üzere yaklaşık iki yıl içinde bir iş belirlemeye yardımcı olacak ve araştırmaları yürütecek bir danışman bulmak için bir ihale başlatmasıyla, gerçekleşmeye bir adım daha yaklaştı.
Hareket, eyalet hükümetinin yaklaşık 4.500 hektarlık bir yer karşılaştırması seçmesi ve ayrıca mevcut havalimanı kapasite kısıtlamalarıyla karşı karşıya olduğundan yeni havalimanının inşa edilebilmesini sağlamak için ticari kuruluşların desteğini talep etmesiyle geldi.
Tidcobir danışman bulmak ve havalimanını inşa etmek için aday gösterildi, engellerin hafifletilmesi, pazar talebi, hava trafiği tahmini, bölge için bir ana plan, çevresel etki ve diğerleri dahil olmak üzere bir sonraki çalışma aşamasını yapmak üzere bir danışman bulmak için bir ihale açtı.
Olarak AAI siteyi onayladıysa, eyalet hükümeti nihai onayı almak için işin geri kalanını yapacaktır. sivil havacılık bakanlığı bundan sonra havalimanının inşasına karar verilir.
Hükümet, ajansın yaklaşık 15 gün içinde çalışmaya başlayabilmesi ve gerekli tüm raporları önümüzdeki iki yıl içinde aşamalar halinde sunabilmesi için uluslararası bir danışmanın seçim sürecini önümüzdeki ayın ilk haftasında tamamlamak istiyor. Kaynaklar, raporların sunulmasının ardından havalimanını yapacak firmayı belirlemek için ihale açılacağını söyledi.
İhale dokümanında, danışmanın pazar talep analizi, coğrafi etütler, trafik tahmini, mania hafifletme yüzey etüdü, hava ve kara tarafı tesisleri için master plan, maliyet tahminleri ve havalimanı için finansal model hazırlayacağı, izinlerin alınması için belgeler hazırlayacağı, çevresel etki değerlendirmesi, iş planı hazırlama, geliştirici veya ortak girişim ortağı ve diğerlerini seçmek için teklifi yönetme.
Danışman ayrıca, uluslararası kurallara göre Chennai havaalanının en yoğun saatlerine ve operasyonel standartlarına bakacak ve endüstriyel büyüme, bölgesel gibi yeni havaalanı için temel talep etmenlerini dikkate almak için beş yıllık bir aralıkta 2070 yılına kadar gelecekteki yolcu, uçuş ve kargo trafiğini tahmin edecek. ekonomik büyüme, turizm büyümesi, kişi başına gelir ve diğerleri.
Havacılık dışı gelir ihtiyacı ve havalimanı çevresine bakım, onarım ve revizyon ünitelerinin kurulması da değerlendirilecek.
Eyalet hükümeti, yılda 100 milyon yolcuyu idare etmek için 20.000 Rs’lik bir maliyetle yeni bir havaalanı inşa etmeyi planlıyor. Havalimanında iki pist, iki yolcu terminali ve bir kargo terminali bulunacak. MRO.
Hareket, eyalet hükümetinin yaklaşık 4.500 hektarlık bir yer karşılaştırması seçmesi ve ayrıca mevcut havalimanı kapasite kısıtlamalarıyla karşı karşıya olduğundan yeni havalimanının inşa edilebilmesini sağlamak için ticari kuruluşların desteğini talep etmesiyle geldi.
Tidcobir danışman bulmak ve havalimanını inşa etmek için aday gösterildi, engellerin hafifletilmesi, pazar talebi, hava trafiği tahmini, bölge için bir ana plan, çevresel etki ve diğerleri dahil olmak üzere bir sonraki çalışma aşamasını yapmak üzere bir danışman bulmak için bir ihale açtı.
Olarak AAI siteyi onayladıysa, eyalet hükümeti nihai onayı almak için işin geri kalanını yapacaktır. sivil havacılık bakanlığı bundan sonra havalimanının inşasına karar verilir.
Hükümet, ajansın yaklaşık 15 gün içinde çalışmaya başlayabilmesi ve gerekli tüm raporları önümüzdeki iki yıl içinde aşamalar halinde sunabilmesi için uluslararası bir danışmanın seçim sürecini önümüzdeki ayın ilk haftasında tamamlamak istiyor. Kaynaklar, raporların sunulmasının ardından havalimanını yapacak firmayı belirlemek için ihale açılacağını söyledi.
İhale dokümanında, danışmanın pazar talep analizi, coğrafi etütler, trafik tahmini, mania hafifletme yüzey etüdü, hava ve kara tarafı tesisleri için master plan, maliyet tahminleri ve havalimanı için finansal model hazırlayacağı, izinlerin alınması için belgeler hazırlayacağı, çevresel etki değerlendirmesi, iş planı hazırlama, geliştirici veya ortak girişim ortağı ve diğerlerini seçmek için teklifi yönetme.
Danışman ayrıca, uluslararası kurallara göre Chennai havaalanının en yoğun saatlerine ve operasyonel standartlarına bakacak ve endüstriyel büyüme, bölgesel gibi yeni havaalanı için temel talep etmenlerini dikkate almak için beş yıllık bir aralıkta 2070 yılına kadar gelecekteki yolcu, uçuş ve kargo trafiğini tahmin edecek. ekonomik büyüme, turizm büyümesi, kişi başına gelir ve diğerleri.
Havacılık dışı gelir ihtiyacı ve havalimanı çevresine bakım, onarım ve revizyon ünitelerinin kurulması da değerlendirilecek.
Eyalet hükümeti, yılda 100 milyon yolcuyu idare etmek için 20.000 Rs’lik bir maliyetle yeni bir havaalanı inşa etmeyi planlıyor. Havalimanında iki pist, iki yolcu terminali ve bir kargo terminali bulunacak. MRO.