Mtc: Aralık ayına kadar MTC ve Chennai Metro Rail Limited için ortak bilet satışları | Chennai Haberleri

KanYo

Member


CHENNAI: Ortak biletleme girişimi, Chennai Birleşik Büyükşehir Ulaşım Otoritesi olarak şimdi ivme kazanmış gibi görünüyor (cumta) için ortak biletlerin kullanıma sunulması için bir son tarih belirlemiştir. MTC Ve Chennai Metrosu En geç Aralık 2023. Demiryolu ile entegrasyonun 2024 ortalarına kadar tamamlanması bekleniyor.
Cumta yetkilileri, Cuma günü şehirde Nagpur ve Trivandrum ve IIT Madras – Gelişmiş Bilişim Geliştirme Merkezi (C-DAC) ile bir araya geldi.
Cumta’dan alınan kaynaklara göre, CDAC Trivandrum seyahat başvurusu yapma konusunda deneyime sahip ve Noida’daki merkezleri biletleme konusunda uzman. Birkaç hafta içinde, bulut barındırma, uygulama geliştirme, uygulama başlatıldıktan sonra müşteriler için bir şikayet mekanizması oluşturma için maliyet ve süreçle birlikte bir teklif hazırlayacaklar.
Cumta’dan bir kaynak, “Aynısı onay için hükümete gönderilecek. Ortak biletleme veri tabanlarının entegrasyonu için Güney Demiryoluna da yazdık. Onay için Demiryolu Kuruluna ilettiler” dedi.
Cumta, metro, karayolu ve demiryolu taşıtları için QR kod tabanlı nakitsiz biletleme sistemi önerdi. QR kodunun bir metro katmanı, bir otobüs katmanı ve bir tren katmanı vardır.
Bilet rezervasyonu için kullanılabilecek mobil uygulama, bir yolculuk planlayıcısı ve entegre biletleme platformu olarak hizmet verecek ve farklı ulaşım modları hakkında gerçek zamanlı bilgi sağlayacaktır.
Yolcu kaynak ve varış noktasını girdikten sonra, uygulama seçenekleri görüntüler – yolculuğun mesafesine bağlı olarak metro, otobüs ve tren veya bir veya iki. Bir ücret dökümü de sağlanacaktır.”
Santosh Loganatanbir toplu taşıma uzmanı, hem metro hem de otobüs için ödeme ekosisteminin entegre edilmesi gerektiğini söyledi.
“Artık kullanıcılar aynı yolculukta aktarmalı da olsa otobüse veya metroya bindiklerinde biniş ücreti ödüyorlar ama ideal olarak mod ne olursa olsun mesafeye dayalı ücret ödemeleri gerekiyor. Otobüslerin kalitesi ve sıklıkları Metro ile uyumlu hale getirilmeli. Bu denge Cumta gibi bir acente tarafından sağlanmalı. Filo da artırılmalı ve otobüsler vazgeçilmez ve ideal bir bağlantı aracı haline gelmeli.”