CHENNAI: Şehir giderek kakafonik hale geliyor, ancak hükümetin tehdidi kontrol altına alma girişimi iki yılı aşkın süredir kağıt üzerinde. kısa bir süre sonra Merkezi Kirlilik Kontrol Kurulu (CPCB) Chennai’yi ülkedeki en gürültülü metro olarak sıralayan devlet kurumları, her Diwali’den önce tavsiyelerde bulunmak yerine soruna bilimsel bir çözüm bulmaya zorlandı.
Bu nedenle hükümet, gürültü ölçüm araçlarına ihtiyaç duyduğu bir gürültü haritası çıkarmaya karar verdi. 2020-21’de, Büyük Chennai Şirketi (GCC), şehir polisinin çeşitli ses noktalarına 106 ses ölçüm cihazı satın alması ve kurması için 1,85 crore onayladı.
Eyalet hükümeti tarafından ülkenin ana bankasına sunulan bir rapora göre, bugüne kadar proje başlamadı. Ulusal Yeşil Mahkeme Bu hafta.
2022 yılında hükümet tarafından finanse edilen bir araştırmaya göre, Chennai sokakları, öngörülen 60 dB seviyesine karşı 115 desibeli aşan okumalarla giderek daha gürültülü hale geliyor.
Araştırma ekibi, sokaklarda artan gürültü seviyelerinin ana nedenlerinden birinin aşırı araç kornası olduğunu buldu. Ekibin bir parçası olan C Pradeep, “Bunun nedeni, birçok sürücünün trafik ışıklarında huzursuz olması ve ışık yeşile döndükten kısa bir süre sonra öndeki araca korna çalmaya başlamasıdır” diyor.
Büyük Chennai Trafik Polisi (GCTP), bu konuyu dikkate alarak, ‘korna çalma’ kampanyalarını yoğunlaştırdı ve her ay yaklaşık 600 suçluya karşı açılan davaları kaydetti.
“Korna çalmanın yanı sıra, Chennai’de yaklaşık 60 bin araç olduğu göz önüne alındığında, trafiğin ürettiği gürültü tek başına yeterli zarar verebilir. Ayrıca inşaat faaliyetleri, hoparlörler ve endüstriler de artan tehdide katkıda bulunuyor ve hükümet daha sistematik bir yaklaşım benimsedi. ” dedi R. Rengacharibir ulaşım aktivisti.
yetkilileri Tamil Nadu’da kirlilik kontrol paneli (TNPCB), 2020’de yapılan bir anketi kullanarak gürültü sıcak noktalarını zaten haritaladıklarını ve sorunu çözmek için ölçüm araçlarını kurduktan kısa bir süre sonra gürültü sınırlayıcıları satın alacaklarını söyledi.
Bu nedenle hükümet, gürültü ölçüm araçlarına ihtiyaç duyduğu bir gürültü haritası çıkarmaya karar verdi. 2020-21’de, Büyük Chennai Şirketi (GCC), şehir polisinin çeşitli ses noktalarına 106 ses ölçüm cihazı satın alması ve kurması için 1,85 crore onayladı.
Eyalet hükümeti tarafından ülkenin ana bankasına sunulan bir rapora göre, bugüne kadar proje başlamadı. Ulusal Yeşil Mahkeme Bu hafta.
2022 yılında hükümet tarafından finanse edilen bir araştırmaya göre, Chennai sokakları, öngörülen 60 dB seviyesine karşı 115 desibeli aşan okumalarla giderek daha gürültülü hale geliyor.
Araştırma ekibi, sokaklarda artan gürültü seviyelerinin ana nedenlerinden birinin aşırı araç kornası olduğunu buldu. Ekibin bir parçası olan C Pradeep, “Bunun nedeni, birçok sürücünün trafik ışıklarında huzursuz olması ve ışık yeşile döndükten kısa bir süre sonra öndeki araca korna çalmaya başlamasıdır” diyor.
Büyük Chennai Trafik Polisi (GCTP), bu konuyu dikkate alarak, ‘korna çalma’ kampanyalarını yoğunlaştırdı ve her ay yaklaşık 600 suçluya karşı açılan davaları kaydetti.
“Korna çalmanın yanı sıra, Chennai’de yaklaşık 60 bin araç olduğu göz önüne alındığında, trafiğin ürettiği gürültü tek başına yeterli zarar verebilir. Ayrıca inşaat faaliyetleri, hoparlörler ve endüstriler de artan tehdide katkıda bulunuyor ve hükümet daha sistematik bir yaklaşım benimsedi. ” dedi R. Rengacharibir ulaşım aktivisti.
yetkilileri Tamil Nadu’da kirlilik kontrol paneli (TNPCB), 2020’de yapılan bir anketi kullanarak gürültü sıcak noktalarını zaten haritaladıklarını ve sorunu çözmek için ölçüm araçlarını kurduktan kısa bir süre sonra gürültü sınırlayıcıları satın alacaklarını söyledi.