CHENNAI: Eyalet hükümetinin şehir sınırlarına yakın gişeleri kaldırma taleplerine uymamak ve merkezin ücretleri %40’a kadar düşürme sözünü göz ardı etmek, Hindistan Ulusal Karayolları Otoritesi (NHAI), kullanıcısız ücretlerin 31 Mart gece yarısı Chennai ve çevresindeki beş gişede artacağını duyurdu.
Eyaletteki 55 gişeden 29’unda tarifeler revize edildi, bir araba her biri için ek 5-15 sterlin ödeyecek ve Chennai’den Andhra Pradesh, Karnataka, Coimbatore ve Madurai’ye karayolu yolculuğunu daha pahalı hale getirecek.
Tamil Nadu Kamyon Sahipleri Derneği’nden S Yuvraj bunu kınadı ve NHAI’nin genişlemeyi (dörtten altı şeride) programa göre tamamlamaması nedeniyle ulusal otoyol bölümlerinin çoğunun, özellikle Chennai-Bengaluru otoyolunun sıkışık olduğunu ve daha fazla yol açılmasına neden olduğunu söyledi. Son zamanlarda kazalar bildirildi.
Buna ek olarak, Birlik karayolu ulaştırma bakanı Nitin Gadkari’nin geçiş ücretlerini %40’a varan oranlarda düşürme taahhüdünün Kasım 2022’de beklemede olduğunu söyledi. Bu teklif, NHAI Chennai Bölgesini yalnızca Paranur için değil, aynı zamanda Chennai Bypass Yolu (Vanagaram, Surapattu), Chennai-Tada Otoyolu (Nallur), Chennai-Bengaluru Otoyolu (Sriperumbudur, Chennasamudram) ve Madurai dahil olmak üzere diğer birçokları için ücretleri düşürmeye zorlayacaktı. -Trichy karayolu (Boothakudi, Chitampatti).
Şimdi oranlar yedi karede artıyor. NHAI yetkilileri, merkezlerinden haber almadıklarını ve yerel toptan eşya fiyat endeksine göre yıllık geçiş ücretlerini açıkladıklarını söylediler. Tüccarlar, geçiş ücretinin paralı yollarda taşınan temel malların fiyatları üzerinde kademeli bir etkisi olacağını söylese de, özel otobüsler de ücretleri artırabilir.
Eyaletteki 55 gişeden 29’unda tarifeler revize edildi, bir araba her biri için ek 5-15 sterlin ödeyecek ve Chennai’den Andhra Pradesh, Karnataka, Coimbatore ve Madurai’ye karayolu yolculuğunu daha pahalı hale getirecek.
Tamil Nadu Kamyon Sahipleri Derneği’nden S Yuvraj bunu kınadı ve NHAI’nin genişlemeyi (dörtten altı şeride) programa göre tamamlamaması nedeniyle ulusal otoyol bölümlerinin çoğunun, özellikle Chennai-Bengaluru otoyolunun sıkışık olduğunu ve daha fazla yol açılmasına neden olduğunu söyledi. Son zamanlarda kazalar bildirildi.
Buna ek olarak, Birlik karayolu ulaştırma bakanı Nitin Gadkari’nin geçiş ücretlerini %40’a varan oranlarda düşürme taahhüdünün Kasım 2022’de beklemede olduğunu söyledi. Bu teklif, NHAI Chennai Bölgesini yalnızca Paranur için değil, aynı zamanda Chennai Bypass Yolu (Vanagaram, Surapattu), Chennai-Tada Otoyolu (Nallur), Chennai-Bengaluru Otoyolu (Sriperumbudur, Chennasamudram) ve Madurai dahil olmak üzere diğer birçokları için ücretleri düşürmeye zorlayacaktı. -Trichy karayolu (Boothakudi, Chitampatti).
Şimdi oranlar yedi karede artıyor. NHAI yetkilileri, merkezlerinden haber almadıklarını ve yerel toptan eşya fiyat endeksine göre yıllık geçiş ücretlerini açıkladıklarını söylediler. Tüccarlar, geçiş ücretinin paralı yollarda taşınan temel malların fiyatları üzerinde kademeli bir etkisi olacağını söylese de, özel otobüsler de ücretleri artırabilir.