Chennai: Güney Demiryolu, Chennai-Bengaluru güzergahında izin verilen maksimum tren hızını 100 km/s’den 130 km/s’ye çıkarmak için çalışma kapsamında bir köprünün çelik kirişlerini ve ahşap traverslerini beton kirişlerle değiştirdi.
Köprü, Arakkonam-Jolarpettai bölümünde Mukundarayapuram ve Tiruvalam istasyonları arasında yer almaktadır.
Açıklamada, öngerilmeli beton kirişlerin dayanıklılık ve hava koşullarına karşı direnç sağladığı, rayların yük taşıma kapasitesini iyileştirdiği ve trenler daha yüksek hızlarda çalıştığında güvenliği sağlayabildiği belirtildi.
Güney Demiryolu, Ağustos ayından bu yana, kalıcı hız sınırlarının kaldırılması, mevcut rayların yenilenmesi, hemzemin geçitlerin kapatılması, trenlerin hızını sınırlamak için insanların ve hayvanların girmesini önlemek için hattın her iki tarafına duvarlar inşa edilmesini içeren Chennai-Jolarpet’i yükselten onarım çalışmaları yürütüyordu. bölüm. Güney Batı Demiryolu, Jolarpet’ten Bengaluru’ya benzer işler yapıyor.
Bir diğer önemli çalışma ise hemzemin geçit kapılarının vatandaşlara alternatif seçenekler sunulmasının ardından kapatılması olacak. Bir yetkili, köprüler ve metrolarda çalışmaların sürdüğünü ve çoğu yerde yol bölümünün tamamlandığını söyledi.
Bir demiryolu yetkilisi, çalışmanın Chennai’den Jolarpet’e üç ay içinde ve Jolarpet’ten Bengaluru’ya olan bölümünde yaklaşık sekiz ayda tamamlanacağını söyledi.
160 km/s ile 180 km/s hızlarda çalışabilen yarı yüksek hızlı tren Vande Bharat, raylar henüz hazır olmadığı için şu anda ortalama 77-80 km/s hızla çalışıyor. Rota hazır olduğunda seyahat süresi 10-15 dakika azalacaktır.
Demiryolları ayrıca güzergahta izin verilen maksimum hızı 160 km/s’ye çıkarmaya hazırlanıyor. Uzun süreli çalışmalar için detaylı proje raporu hazırlanacaktır.
Köprü, Arakkonam-Jolarpettai bölümünde Mukundarayapuram ve Tiruvalam istasyonları arasında yer almaktadır.
Açıklamada, öngerilmeli beton kirişlerin dayanıklılık ve hava koşullarına karşı direnç sağladığı, rayların yük taşıma kapasitesini iyileştirdiği ve trenler daha yüksek hızlarda çalıştığında güvenliği sağlayabildiği belirtildi.
Güney Demiryolu, Ağustos ayından bu yana, kalıcı hız sınırlarının kaldırılması, mevcut rayların yenilenmesi, hemzemin geçitlerin kapatılması, trenlerin hızını sınırlamak için insanların ve hayvanların girmesini önlemek için hattın her iki tarafına duvarlar inşa edilmesini içeren Chennai-Jolarpet’i yükselten onarım çalışmaları yürütüyordu. bölüm. Güney Batı Demiryolu, Jolarpet’ten Bengaluru’ya benzer işler yapıyor.
Bir diğer önemli çalışma ise hemzemin geçit kapılarının vatandaşlara alternatif seçenekler sunulmasının ardından kapatılması olacak. Bir yetkili, köprüler ve metrolarda çalışmaların sürdüğünü ve çoğu yerde yol bölümünün tamamlandığını söyledi.
Bir demiryolu yetkilisi, çalışmanın Chennai’den Jolarpet’e üç ay içinde ve Jolarpet’ten Bengaluru’ya olan bölümünde yaklaşık sekiz ayda tamamlanacağını söyledi.
160 km/s ile 180 km/s hızlarda çalışabilen yarı yüksek hızlı tren Vande Bharat, raylar henüz hazır olmadığı için şu anda ortalama 77-80 km/s hızla çalışıyor. Rota hazır olduğunda seyahat süresi 10-15 dakika azalacaktır.
Demiryolları ayrıca güzergahta izin verilen maksimum hızı 160 km/s’ye çıkarmaya hazırlanıyor. Uzun süreli çalışmalar için detaylı proje raporu hazırlanacaktır.