CHENNAI: İki yıllık bir anketin ardından Dünya Bankası raporuna göre, Chennai metropol bölgesinde 93,2 km’lik bir mesafeyi kapsayan yollar, 100 mm ila 266 mm arasında değişen yağışlara karşı hassastır.
Yukarıda belirtilen büyüklükteki yağmur fırtınalarının, sakinlerin beş bölgedeki hastanelere, altı bölgedeki itfaiye istasyonlarına, üç MTC deposuna ve terminaline ve üç banliyö tren istasyonuna erişimini engelleyeceğini tespit etti. Ayrıca 29 otobüs hattı da çok hassas olarak belirlendi.
Mandaveli’deki otobüs durakları T Nagar Chetpet, Kodambakkam banliyö tren istasyonları ve Light House’daki MRTS istasyonu gibi Ambattur Malikanesi ve Ambattur Malikanesi de oldukça savunmasız durumda. Hassas hastanelerin ve itfaiye istasyonlarının bulunduğu yerler Alwarpet, Chetpet, Egmore, nehru nagar ve diğerleri arasında Vadapalani.
Building Resilience in Urban Transit raporu, CUMTA (Chennai Urban Metropolitan Transport Authority) ve Dünya Bankası tarafından düzenlenen bir etkinlikte paylaşıldı. Gerald Olivier, Dünya Bankası Baş Ulaştırma Uzmanı, şehir genelinde çok sayıda kurumun afete dayanıklılıktan sorumlu olduğunu ve çalışmanın koordinasyona yardımcı olacağını söyledi. “Bu veri katmanlarının gelecekteki projelere bilgi verebilmesi ve gelecekteki altyapı gelişimine yansıyan bulguları görebilmemiz için bu çok yönlü açıdan bakıyoruz” dedi.
Bu, analizin sonu değil, daha pek çok şey için bir başlangıç noktası” dedi. “Giriş CUMTA tarafından kullanılacaktır. ”
Dünya Bankası, selin yoğunluğunu belirtmek için farklı renkler kullanarak yolları, üst geçitleri, hastaneleri, itfaiye istasyonlarını ve otobüs duraklarını haritaladı.
Mahua MukherjeeAfet Hafifletme ve Yönetiminde Mükemmeliyet Merkezi başkanı, IIT Roorkee, bina yönetmeliklerine uyulması gerektiğini söyledi. “Belirli alanlarda çok sayıda insan yaşıyorsa, boş ve açık alanların da olması gerekir. İmar yönetmelikleri her zaman bu tür yerlere izin verir ve şehir planlamasındaki yönergelere uyulması, afetlerin mahalleler üzerindeki etkisini azaltır. ”
TARU Leading Edge Pvt Ltd, söz konusu yerlerde mahsur kalan insanların daha hızlı kurtarılmasına yardımcı olabilecek tehlike uyarıları ve kritik yol ağları içeren bir dijital platform geliştirmek, tıkanıklığı hafifletmek için alternatif yolların belirlenmesi ve taşıtların yoğun olduğu yerlerde gelişmiş kurtarma önlemleri gibi önlemler önerdi. mahsur kalmış olabilir.
Direktör Binu Mathews, bunun, kurumların yağmurdan kaynaklanan küçük, orta ve büyük etkileri azaltmasına yardımcı olan türünün ilk örneği bir çalışma olduğunu söyledi.
Yukarıda belirtilen büyüklükteki yağmur fırtınalarının, sakinlerin beş bölgedeki hastanelere, altı bölgedeki itfaiye istasyonlarına, üç MTC deposuna ve terminaline ve üç banliyö tren istasyonuna erişimini engelleyeceğini tespit etti. Ayrıca 29 otobüs hattı da çok hassas olarak belirlendi.
Mandaveli’deki otobüs durakları T Nagar Chetpet, Kodambakkam banliyö tren istasyonları ve Light House’daki MRTS istasyonu gibi Ambattur Malikanesi ve Ambattur Malikanesi de oldukça savunmasız durumda. Hassas hastanelerin ve itfaiye istasyonlarının bulunduğu yerler Alwarpet, Chetpet, Egmore, nehru nagar ve diğerleri arasında Vadapalani.
Building Resilience in Urban Transit raporu, CUMTA (Chennai Urban Metropolitan Transport Authority) ve Dünya Bankası tarafından düzenlenen bir etkinlikte paylaşıldı. Gerald Olivier, Dünya Bankası Baş Ulaştırma Uzmanı, şehir genelinde çok sayıda kurumun afete dayanıklılıktan sorumlu olduğunu ve çalışmanın koordinasyona yardımcı olacağını söyledi. “Bu veri katmanlarının gelecekteki projelere bilgi verebilmesi ve gelecekteki altyapı gelişimine yansıyan bulguları görebilmemiz için bu çok yönlü açıdan bakıyoruz” dedi.
Bu, analizin sonu değil, daha pek çok şey için bir başlangıç noktası” dedi. “Giriş CUMTA tarafından kullanılacaktır. ”
Dünya Bankası, selin yoğunluğunu belirtmek için farklı renkler kullanarak yolları, üst geçitleri, hastaneleri, itfaiye istasyonlarını ve otobüs duraklarını haritaladı.
Mahua MukherjeeAfet Hafifletme ve Yönetiminde Mükemmeliyet Merkezi başkanı, IIT Roorkee, bina yönetmeliklerine uyulması gerektiğini söyledi. “Belirli alanlarda çok sayıda insan yaşıyorsa, boş ve açık alanların da olması gerekir. İmar yönetmelikleri her zaman bu tür yerlere izin verir ve şehir planlamasındaki yönergelere uyulması, afetlerin mahalleler üzerindeki etkisini azaltır. ”
TARU Leading Edge Pvt Ltd, söz konusu yerlerde mahsur kalan insanların daha hızlı kurtarılmasına yardımcı olabilecek tehlike uyarıları ve kritik yol ağları içeren bir dijital platform geliştirmek, tıkanıklığı hafifletmek için alternatif yolların belirlenmesi ve taşıtların yoğun olduğu yerlerde gelişmiş kurtarma önlemleri gibi önlemler önerdi. mahsur kalmış olabilir.
Direktör Binu Mathews, bunun, kurumların yağmurdan kaynaklanan küçük, orta ve büyük etkileri azaltmasına yardımcı olan türünün ilk örneği bir çalışma olduğunu söyledi.