CHENNAI: Yolcu himayesi kademeli olarak arttı Chennai-Bengaluru-Mysore Vande 12 Kasım’da yola çıkan Bharat Treni, ancak yüksek ücretleri, Chennai’den uygunsuz kalkış saatleri ve daha az duraklama ile güzergahtaki diğer trenler kadar popüler olmasını engelliyor gibi görünüyor.
Tren% 86 patronaj gördü Chennai Bengaluru Aralık ayında Bengaluru-Chennai rotasında rota ve %84 koruma Brindavan ekspres, şehirlerarası hizmetleri için% 100’ün üzerinde himayeye sahipti. bu Şatabdi Ekspres rotada %96 ila %100 doluluk oranına sahiptir. Aralık ayında yaklaşık 26.140 yolcu Chennai’den Bengaluru’ya seyahat etti ve 25.550 kişi Vande Bharat Ekspresi ile Bengaluru’dan Chennai’ye seyahat etti.
Tren, modern olanaklara ve üstün sürüş konforuna sahip olsa da, Chennai’den rezervasyon yaptıran kişiler için hala ilk tercih değil. Brindavan Ekspresinde rezervasyon beklerken trenin 13 Ocak’ta 200’den fazla boş koltuğu var.
Yüksek ücretler, uygun olmayan tarifeler ve aşağı yukarı aynı seyahat süresi, insanların diğer trenleri tercih etmesi anlamına geliyor. Ancak geniş döner koltukları ve uçak benzeri tepsileri olan pahalı yönetici sınıfı popülerdir. Biletler önümüzdeki hafta çoğu gün bekleme listesinde olacak. Bu sınıf aynı zamanda ara istasyonlardan gelenleri değil, Chennai ve Bengaluru arasında seyahat eden insanları cezbeder.
Manjunath Ssık seyahat eden biri, “Mesafeyi daha hızlı kat etmeyen bir trene çok para vermek istemiyorum” dedi.
Bir tüketici aktivisti ve rotada sık seyahat eden T Sadagopan şunları söyledi: “Mevcut patronaj, yenilikten kaynaklanıyor olabilir. Bengaluru’dan Chennai’ye seyahat edenler için uygun. Chennai.. Demiryollarının hareket saatini değiştirmesi ve seferleri hızlandırması gerekiyor.”
Bir demiryolu yetkilisi, hız artırılabilirse insanların yeni trene aktarılacağını söyledi. Demiryolları, izin verilen maksimum hızı birkaç ay içinde 130 km/s’ye çıkarmak için rotayı yenileyecek” dedi.
Tren% 86 patronaj gördü Chennai Bengaluru Aralık ayında Bengaluru-Chennai rotasında rota ve %84 koruma Brindavan ekspres, şehirlerarası hizmetleri için% 100’ün üzerinde himayeye sahipti. bu Şatabdi Ekspres rotada %96 ila %100 doluluk oranına sahiptir. Aralık ayında yaklaşık 26.140 yolcu Chennai’den Bengaluru’ya seyahat etti ve 25.550 kişi Vande Bharat Ekspresi ile Bengaluru’dan Chennai’ye seyahat etti.
Tren, modern olanaklara ve üstün sürüş konforuna sahip olsa da, Chennai’den rezervasyon yaptıran kişiler için hala ilk tercih değil. Brindavan Ekspresinde rezervasyon beklerken trenin 13 Ocak’ta 200’den fazla boş koltuğu var.
Yüksek ücretler, uygun olmayan tarifeler ve aşağı yukarı aynı seyahat süresi, insanların diğer trenleri tercih etmesi anlamına geliyor. Ancak geniş döner koltukları ve uçak benzeri tepsileri olan pahalı yönetici sınıfı popülerdir. Biletler önümüzdeki hafta çoğu gün bekleme listesinde olacak. Bu sınıf aynı zamanda ara istasyonlardan gelenleri değil, Chennai ve Bengaluru arasında seyahat eden insanları cezbeder.
Manjunath Ssık seyahat eden biri, “Mesafeyi daha hızlı kat etmeyen bir trene çok para vermek istemiyorum” dedi.
Bir tüketici aktivisti ve rotada sık seyahat eden T Sadagopan şunları söyledi: “Mevcut patronaj, yenilikten kaynaklanıyor olabilir. Bengaluru’dan Chennai’ye seyahat edenler için uygun. Chennai.. Demiryollarının hareket saatini değiştirmesi ve seferleri hızlandırması gerekiyor.”
Bir demiryolu yetkilisi, hız artırılabilirse insanların yeni trene aktarılacağını söyledi. Demiryolları, izin verilen maksimum hızı birkaç ay içinde 130 km/s’ye çıkarmak için rotayı yenileyecek” dedi.