CHENNAI: Tüm evrak işleri ve yasal engeller ortadan kalktıktan sonra, Tamil Nadu otoyol departmanı yakındaki dükkanları ve evleri yıkmaya başladı. Kottvak tarağı doğu sahil yolunda (ECR) altı şeritli bir alana genişletmek için.
Şu anda altı ila on metre genişliğinde olan ve düzenli trafik sıkışıklığına sahip olan bir kilometrelik alan, tahmini 17 crore maliyetle 22 metreye genişletilecek.
2006 yılında açıklanan proje, özel arazi sahiplerinin müdahalesi nedeniyle ertelendi. Thiruvanmiyur ve hükümetten tahliye ihbarları alan Akkarai, ayrılmayı reddederek mahkemeye gitti.
Karayolları Müdürlüğü lehine emirler verildikten sonra, Haziran ayında yüzlerce arazi sahibine (Thiruvanmiyur ve Akkarai arasında yaşayan) nihai tahliye ihbarnameleri verildi ve şu anda yıkım çalışmaları sürüyor.
Karayolları müdürlüğünden mühendisler şimdiden Palavakkam’da yol genişletme çalışmalarına başladı. ve genişletme çalışmalarını Injabakkam da dahil olmak üzere ECR’deki müteakip alanlara genişletmek için yükleniciler ile anlaşmalar imzalandı, Neelankarai ve Şolingnallurdedi yol görevlileri. Önümüzdeki hafta bu üç köyde yıkım çalışmalarının başlaması bekleniyor.
Projenin tamamlanmasının ardından sürücüler trafiğin yoğun olduğu saatlerde 40 dakika veya daha fazla olan yolu 20 dakikada geçebilecek.
Kottvakkam’da ikamet eden bir aktivist olan G Suresh Kumar, “ECR’de kafelerin, tatil köylerinin, düğün salonlarının ve diğer ticari kuruluşların çoğalması göz önüne alındığında, ECR sakinlerine kıyasla daha fazla turist bundan yararlanacağı için bunu genişletmenin tam zamanı” dedi. .
Ulaşım aktivisti R Rengachari, Eski Mahabalipuram Yolu’nda (OMR) olduğu gibi, trafik/ulaşım planı olmadan daha geniş yollar inşa etmenin yine kaosa yol açacağını söyledi. Sahil yolunda daha özel turist otobüslerine ihtiyaç duyulduğunu vurgulayarak, “Mümkün olan bir yol, toplu taşımaya erişimi iyileştirmektir” dedi.
Şu anda altı ila on metre genişliğinde olan ve düzenli trafik sıkışıklığına sahip olan bir kilometrelik alan, tahmini 17 crore maliyetle 22 metreye genişletilecek.
2006 yılında açıklanan proje, özel arazi sahiplerinin müdahalesi nedeniyle ertelendi. Thiruvanmiyur ve hükümetten tahliye ihbarları alan Akkarai, ayrılmayı reddederek mahkemeye gitti.
Karayolları Müdürlüğü lehine emirler verildikten sonra, Haziran ayında yüzlerce arazi sahibine (Thiruvanmiyur ve Akkarai arasında yaşayan) nihai tahliye ihbarnameleri verildi ve şu anda yıkım çalışmaları sürüyor.
Karayolları müdürlüğünden mühendisler şimdiden Palavakkam’da yol genişletme çalışmalarına başladı. ve genişletme çalışmalarını Injabakkam da dahil olmak üzere ECR’deki müteakip alanlara genişletmek için yükleniciler ile anlaşmalar imzalandı, Neelankarai ve Şolingnallurdedi yol görevlileri. Önümüzdeki hafta bu üç köyde yıkım çalışmalarının başlaması bekleniyor.
Projenin tamamlanmasının ardından sürücüler trafiğin yoğun olduğu saatlerde 40 dakika veya daha fazla olan yolu 20 dakikada geçebilecek.
Kottvakkam’da ikamet eden bir aktivist olan G Suresh Kumar, “ECR’de kafelerin, tatil köylerinin, düğün salonlarının ve diğer ticari kuruluşların çoğalması göz önüne alındığında, ECR sakinlerine kıyasla daha fazla turist bundan yararlanacağı için bunu genişletmenin tam zamanı” dedi. .
Ulaşım aktivisti R Rengachari, Eski Mahabalipuram Yolu’nda (OMR) olduğu gibi, trafik/ulaşım planı olmadan daha geniş yollar inşa etmenin yine kaosa yol açacağını söyledi. Sahil yolunda daha özel turist otobüslerine ihtiyaç duyulduğunu vurgulayarak, “Mümkün olan bir yol, toplu taşımaya erişimi iyileştirmektir” dedi.