TRICHY: Devlet karayolu departmanı tadilatı kim yapar Cauvery Köprüsü sözleşme Mayıs ayına kadar zamanı olduğunu söylese de, işi Ocak ayı sonunda tamamlamak ve araç trafiğini yeniden başlatmak için yarışıyor.
Rs 6.5 crore onarım çalışmaları, köprünün yeniden açılmasına yardımcı olmak için 70 işçi istihdam ederek Chennai merkezli bir müteahhit tarafından 24 saat yürütülüyor.
Nehrin karşısındaki güverte levhaları ve sütunlar arasında biriken önceki yenilemelerden kalan enkaz taş gibi bir hal aldığından, işçiler köprüde biriken çöpü çıkarmak için onlarca yıldır mücadele ediyor. Karayolları departmanı, kumlu maddeleri temizledikten sonra Cumartesi günü köprüdeki toplam 192 rulmandan 96’sını değiştirdi.
“Günde en az altı elastomer yatak değiştiriliyor. Site yakınında ikamet eden çalışanlar gece de çalışmak üzere vardiyalı olarak görevlendirilmektedir. Üst düzey bir yetkili, Cauvery köprüsündeki trafiğin Ocak ayında yeniden başlayacağını söyledi. Köprünün yeniden hizmete açılmasının ardından boya gibi ufak tefek işlere de el konulacak. Köprü, anakara Trichy’yi birbirine bağlamak için 1976’da hizmete girdiğinden beri Srirangam Island, elastomer yataklar değiştirilmedi.
Bitişik kapak plakaları arasına şeritli bir genleşme derzinin montajı eş zamanlı olarak ilerlemektedir. Mafsallar, araçların bir güverteden diğerine yumuşak geçişini yumuşatır ve sağlar. Köprü kapalı kalırken ve araçlar Srirangam’a giderken ve Thiruvanaikoil Trichy-Chennai NH üzerinden yeniden yönlendiriliyorsa, geçici sapma otoyol trafiğini de etkileyecektir. Köprü yeniden açılırken, karayolları departmanı Chennai’nin ana yolunun sürekli genişletilmesini tamamlamayı planladı.
Thiruvanaikoil (Teppakulam yakınında) ile polis kontrol noktası arasındaki 1,5 km’lik yol Srirangam RTO’su ofis Rs 7 crore’de genişletildi.
Rs 6.5 crore onarım çalışmaları, köprünün yeniden açılmasına yardımcı olmak için 70 işçi istihdam ederek Chennai merkezli bir müteahhit tarafından 24 saat yürütülüyor.
Nehrin karşısındaki güverte levhaları ve sütunlar arasında biriken önceki yenilemelerden kalan enkaz taş gibi bir hal aldığından, işçiler köprüde biriken çöpü çıkarmak için onlarca yıldır mücadele ediyor. Karayolları departmanı, kumlu maddeleri temizledikten sonra Cumartesi günü köprüdeki toplam 192 rulmandan 96’sını değiştirdi.
“Günde en az altı elastomer yatak değiştiriliyor. Site yakınında ikamet eden çalışanlar gece de çalışmak üzere vardiyalı olarak görevlendirilmektedir. Üst düzey bir yetkili, Cauvery köprüsündeki trafiğin Ocak ayında yeniden başlayacağını söyledi. Köprünün yeniden hizmete açılmasının ardından boya gibi ufak tefek işlere de el konulacak. Köprü, anakara Trichy’yi birbirine bağlamak için 1976’da hizmete girdiğinden beri Srirangam Island, elastomer yataklar değiştirilmedi.
Bitişik kapak plakaları arasına şeritli bir genleşme derzinin montajı eş zamanlı olarak ilerlemektedir. Mafsallar, araçların bir güverteden diğerine yumuşak geçişini yumuşatır ve sağlar. Köprü kapalı kalırken ve araçlar Srirangam’a giderken ve Thiruvanaikoil Trichy-Chennai NH üzerinden yeniden yönlendiriliyorsa, geçici sapma otoyol trafiğini de etkileyecektir. Köprü yeniden açılırken, karayolları departmanı Chennai’nin ana yolunun sürekli genişletilmesini tamamlamayı planladı.
Thiruvanaikoil (Teppakulam yakınında) ile polis kontrol noktası arasındaki 1,5 km’lik yol Srirangam RTO’su ofis Rs 7 crore’de genişletildi.